HANDELSBETINGELSER

HANDELSBETINGELSER PÅ MOMSTERPLUS 

1. oktober 2020

Generelle oplysninger

Momsterplus er en del af web-bureauet Momster.

CVR-nr.: 31669049

Flæsketorvet 68

1711 København

Betaling

Momsterplus modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA. Betaling vil blive trukket fra din konto, når du trykker køb. Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms. 

Vi bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Vi bruger tjenesten Stripe, når vi trækker pengene.

Momsterbox

Når du opretter et medlemskab, trækkes månedsbeløbet 189 kr med det samme.

Derefter trækkes der 189 kr hver d. 1. i. måneden.

Betingelser

Momsterbox

En Momsterbox indeholder produkter fra tredjepart. Derfor tilhører alt ansvar udelukkende virksomheden, der står bag produktet. Oplever du fejl eller mangler skal du sende en mail til info@momster.dk, som vurderer sørger for den videreformidling.

Produktionsfejl
Produktionsfejl på produkter i en Momsterbox er udelukkende virksomheden bag produktets ansvar. Derfor skal man ved enhver fejl, der skulle konstateres på et produkt, kontakte Momsterplus på info@momster.dk, der kontakter virksomheden, der står for produktet. Her vil der være flere løsningsmuligheder alt afhængig af fejlens omfang.

Udløbsdato
Bemærk venligst, at der til tider kan være korte udløbsdatoer på visse produkter. Skulle det mod forventning ske, at du modtager et produkt, som er udløbet inden afsendelse af boxen, skal du sende os en email på info@momster.dk. Så finder vi en løsning, hvor du enten modtager et nyt produkt eller kompenseres med andre produkter. Bemærk venligst, at der aldrig gives økonomisk kompensation.

Læs mere om Momsterbox medlemskabets betingelser på Momsterbox.dk.

Værdibevis

Momsterplus har intet ansvar for hverken produkt eller levering efter køb af værdibeviset. Dette er udelukkende den pågældende webshops ansvar. Hvis der opleves problemer kan Momsterplus kontaktes info@momster.dk, som altid vil være behjælpelig med en løsning.

Rabatkoden, der medfølger i værdibeviset, skal bruges på den pågældende webshop.

Forsendelse

Vi bruger Postnord til at sende Momsterbox og produkter hvor leveringstid er 2 – 10 dage.

Værdibeviser sendes altid på e mail.

Fortrydelsesret

Momsterbox

Der er ingen fortrydelsesret på et Momsterbox-medlemskab. Hvis du ikke henter din pakke fra post-afhentningsstedet, sendes den tilbage til Momsterplus, på din regning. Herefter vil dit medlemskab annulleres.

Værdibevis

Køber du et værdibevis fra Momsterplus, er der ingen returret eller refundering af beløbet ved fortrydelse.

Produkter

Køber du produkter fra Momsterplus, har du 7 dages fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren på email. Fortrydelsen skal gives pr. mail på info@momster.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.  Fra fortrydelses-emailen er indsendt, skal forsendelsen være returneret inden for 14 dage. Ellers falder fortrydelsesretten. Pakken skal være i ubrudt stand, når du fortryder. Åbner du pakken, falder fortrydelseretten. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Opsigelse af dit Momsterboxmedlemskab

Har du tilmeldt dig et Momsterbox-medlemskab, kan du opsige fra måned til måned. Men opsiger du i løbet af de første syv dage i en måned, får du tilsendt den pågældende måneds box og bliver opsagt efterfølgende. Altså opsiger du 3. november, modtager du stadig novemberboxen men opsiges, så du ikke modtager flere efter denne. Opsiger du 28. oktober modtager du ikke november-måneds momsterbox.

Opsigelse skal altid ske på mail på info@momster.dk.

Forsendelse

Vi bruger altid Postnord til at afsende produkter

Kontakt kundeservice

Skriv altid til info@momster.dk for hjælp eller spørgsmål.

Yderligere information kan også fåes ved henvendelse til Momsterteamet på info@momster.dk